Privilege Automotive, care a deschis recent primul showroom în Capitală, își propune să vândă 80 de mașini de lux anul viitor, în medie de 65.000 de euro per unitate, ajungând astfel la vânzări de 5 milioane de euro.
„Ne propunem să vindem în cele 3 luni de la deschidere aproximtiv 20 mașini premium, iar anul viitor aproximativ 80 de mașini premium. Dispunem de un stoc permanent de aproximativ 1 mil euro de mașini, însă cele mai multe tranzacții sunt din mașini aduse pe comandă”, spune Dragoș Dumitrașcu, Director General al Privilege Automotive.
În primăvara anului viitor, Dragoș Dumitrașcu și-a propus lansarea unei platforme care să aducă digitalizarea procesului de vânzare-cumpărare în industria automobilistică din România, cu focus pe inovație și dezvoltare tehnologică, în toata țara, nu doar în București. Platforma este deja funcțională, însă, în acest moment, se poate face doar rezervare online, urmând ca achiziția să se realizeze la showroom-ul nou lansat.
Sursa: Forbes